Son varios os amigos que nos preguntan, ¿en que consiste este proxecto da nacional 550?
Pois ben, dar unha resposta sinxela non é doado, porque basicamente os obxectivos foron cambiando. De momento, tan só me quixera referir ó que pretendeu ser nun inicio e, para elo, é preciso apelar á figura inconmensurable de Le Corbusier.
Estas dúas páxinas do seu libro “Vers une architecture” (1923) resumen en gran medida o cambio tan transcendental que se produciu na arquitectura a principios do século pasado.
Seguramente, Le Corbu foi a persoa que mellor soubo relatar este cambio de espírito, nun contexto, onde as posibilidades técnicas eran cada vez máis avanzadas.
Quédome cunha frase do mesmo libro:
Se o problema da vivenda, do departamento, se estudase coma un chasis, veríase mellorar e transformar rapidamente as nosas casas. Se as casas foran construídas industrialmente, en serie, coma os chasis, veríase xurdir rapidamente formas inesperadas, pero sans, defendibles, e a estética formularíase cunha precisión sorprendente.
Son case noventa anos os que pasaron dende estas afirmacións, polo tanto, entendemos que non estaría de máis analizar cal é a situación actual ¿cal foi a evolución deste pensamento?¿canto quedou desa época positivista? e ¿cara onde temos que mirar?
Todas estas preguntas están presentes no noso traballo, pero quixemos indagar tamén en posibles respostas.
Así pois, xorde a idea de, primeiro, contextualizar unha área-estudo e seguidamente analizar a cuestión formulada. O ámbito de actuación elixido é basicamente o eixo atlántico, representado pola nacional 550, mentres que o obxecto do estudo sería ese binomio vivenda/automóbil.
Aquí vos deixo coa primeira retrospectiva: http://cargocollective.com/n550
miércoles, 27 de enero de 2010
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario